woensdag 24 mei 2017

Ufo's 2

Wat gaat de tijd snel. Al bijna een jaar geleden om een blog te schrijven. Drukke maanden achter de rug, maar wel met leuke dingen. Tot afgelopen zondag ik Els sprak, dat zij geen blog meer kon vinden van mij. Eerst dacht ik, heb het best wel druk en een blog bij houden kost ook veel tijd. Goed nagedacht en het is wel heel leuk om te doen. Dus de draad maar weer op gepakt.

Vorig jaar een workshop bij Rita Dijkstra gevolgd en nu de quilt aan het in elkaar zetten. Maar ik moet nog goed nadenken hoe ik de afwerking zal doen. Wel een rand of geen rand. Wordt vervolgd.

Tijdens het quiltweekend van het Quiltersgilde in Fredeshiem was het thema: De weg kwijt....
De techniek was het dronkemanspad. Vele variaties mogelijk. De 1e quilt heb ik klaar en deze is geselecteerd om tijdens de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Alkmaar te hangen. De foto is de 2e versie, deze is bijna klaar.

Groet,
Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten